Ik heb vandaag mn laatste ovulatietestje gebruikt. Ik had er 12 besteld,
waarvan ik 1 dag 2 keer heb getest. Ben nu dus al 11 dagen aan het testen
en ik heb mn ei nog niet gevonden.. Ik heb wel al een paar dagen krampen
in mn baarmoeder en meestal is dat een voorteken. Dus ik ga er maar van uit
dat ik dit weekend mijn eisprong heb. Wel zo handig, dan is manlief ook
gewoon thuis!
Ik mag deze ronde bloed laten prikken om te kijken of mijn hormonen in balans
zijn en dat moet 7 dagen na je eisprong.
Daarom wou ik graag zeker weten dat het eitje gesprongen was, maar nu
moet ik maar gewoon op mijn gevoel af gaan. Ik heb dus wel krampen,
maar nog niet meer slijm dan normaal.. Maargoed, ik denk dat ik volgende
week donderdag of vrijdag dan maar bloed laat prikken op hoop van zegen.
Hopelijk kunnen ze daar wat aan zien, en kunnen we verder geholpen
worden. Want ik wil nu zo onderhand ook wel een positieve test!
Ik heb ook weer een paar BB vriendinnetjes mogen feliciteren en dan
gaat het toch weer extra kriebelen bij jezelf! Ik wens de meiden die
zwanger zijn een hele fijne zwangerschap toe, en voor de meiden
die nog aan het proberen zijn hoop ik dat we deze zomer een mooi
babybuikje mogen showen!
Liefs Daisy
reacties (0)