Nog steeds geen ei

Ik heb vandaag mn laatste ovulatietestje gebruikt. Ik had er 12 besteld,
waarvan ik 1 dag 2 keer heb getest. Ben nu dus al 11 dagen aan het testen
en ik heb mn ei nog niet gevonden.. Ik heb wel al een paar dagen krampen
in mn baarmoeder en meestal is dat een voorteken. Dus ik ga er maar van uit
dat ik dit weekend mijn eisprong heb. Wel zo handig, dan is manlief ook 
gewoon thuis!

Ik mag deze ronde bloed laten prikken om te kijken of mijn hormonen in balans 
zijn en dat moet 7 dagen na je eisprong.
Daarom wou ik graag zeker weten dat het eitje gesprongen was, maar nu 
moet ik maar gewoon op mijn gevoel af gaan. Ik heb dus wel krampen,
maar nog niet meer slijm dan normaal.. Maargoed, ik denk dat ik volgende 
week donderdag of vrijdag dan maar bloed laat prikken op hoop van zegen.

Hopelijk kunnen ze daar wat aan zien, en kunnen we verder geholpen 
worden. Want ik wil nu zo onderhand ook wel een positieve test!

Ik heb ook weer een paar BB vriendinnetjes mogen feliciteren en dan 
gaat het toch weer extra kriebelen bij jezelf! Ik wens de meiden die
zwanger zijn een hele fijne zwangerschap toe, en voor de meiden 
die nog aan het proberen zijn hoop ik dat we deze zomer een mooi
babybuikje mogen showen!

Liefs Daisy

532 x gelezen, 0

reacties (0)


  • Lola85

    Nog ff doortesten meid! De testen zijn erg betrouwbaar volgens mijn vk dus je gaat m echt vinden!!!! Succes!!!

  • mariamama

    meid, mijn eisprong is ook wel eens wat later deze keer zelfs op dag 22 en anders altijd op dag 17. Nog ff doortesten dus. Ik hoop dat je bloed goed is! Spannend allemaal zeg! Liefs

  • starry80

    Wat naar als je het zo niet weet. Maar je voelt het soms wel hé, dus ga er dan maar van uit dat je juist bent en dan hopelijk meer duidelijkheid via je bloed... Ook ik hoop dat je gewone zomerkleedjes deze keer NIET meer zullen passen :-)

  • cookiedee

    Hi Daisy, ik weet niet hoe lang jou cyclus normaal is? Maar mijn eisprong kwam pas op dag 20 of 21, dus ik zou nog even doortesten! Succes x

  • LittleAngel83

    Hey meid! Je kunt mss nog snel een paar testjes bij de Kruidvat kopen? Nou iig hopelijk komt je eisprong dit weekend en kun je bloed laten prikken volgende week. Veel succes en ik hoop echt dat jullie snel een positieve test hebben!! xxx

  • kroontje

    meid ik hoop ook voor jou dat je deze zomer een mooi babybuikje hebt! het wordt je gegund! en kijk naar mij de aanhouder wint dus verlies de moed nooit